eCloooud

Finally I guess I can move on

看了生活大爆炸最后一集之后突然想到一段话想发给前任 但是也没指望发不发的出去 因为不知道是不是已经被她屏蔽了 

而且明明看到手机写着 Not Delivered

这是我发的短信: Since TheBigBangTheory ended, I've been told that there will be good shows coming to our lives again. But I don't believe it. Even there will be really good ones, it will never be the same. coz this one was the special and the best which cannot be replaced by anything else. 

Same as you. Thank you for the time with me.

最后没想到前任收到了还回复了一句问候。

不管怎样,我终于觉得心结打开了 曾经的恩恩怨怨我都可以放开了…解脱的感觉真好 It's time to move on. ▶️

ps.这大概是最记忆深刻刻骨铭心的恋爱和分手的完整经历了吧。


 
   
评论
热度(1)
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到