eCloooud

 
Draw Your Swords - Angus & Julia Stone

So come on love, draw your swords

来吧 亲爱的 拔出你的剑

Shoot me to the ground

把我打倒在地

You are mine, I'm yours

你是我的 我是你的

Let's not fuck around

我们都不要乱来了好么

Cause you are, the only one

因为你是我的唯一

 
   
评论
热度(1)
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到