eCloooud

 
Sweater Weather - The Neighbourhood

All I am,

如我

Is a man,

平凡

I want the world,

我想整个世界

In my hands.

掌握在我手中

I hate the beach,

我讨厌沙滩

But I stand,

但我站在那儿

In California with my toes in the sand.

站在加州的沙滩上,脚趾陷入沙子 中

.

Use the sleeves of my sweater,

伸手进我毛衣的袖子里

Let's have an adventure.

让我们冒险吧

Head in the clouds,

正当我飘飘欲仙

But my gravity's centered.

重力将我拉回现实

Touch my neck,

触摸我的脖子,

And I'll touch yours,

我也会这么做,

You in those little high-waisted shorts.

你总爱穿小高腰短裤

.

She knows what I think about,

她知道我在想什么,

And what I think about,

我所想的,

One love, two mouths.

一份爱,唇齿相依

One love, one house.

这份爱,栖身于我们的房间

No shirt, no blouse.

没有衬衫,我们坦诚相见

Just us, you find out.

你会发现,只有我们

Nothing that we don't want to tell you about, no.

我们没有什么隐瞒你的

.

Cause it's too cold,

因为这太冷了

For you here,

对于你来说

And now so let me hold

现在让我抓住

Both your hands in,

你的双手,

The holes of my sweater.

塞进我毛衣的口袋里

.

And if I may just take your breath away.

我仅仅是把你的呼吸带走

I don't mind if there's not much to say,

我不介意是否没有太多的话要说

Sometimes the silence guides

有时候沉默会指导

our minds to move to a place so far away.

我们的思绪飘到了很远

The goosebumps start to raise,

鸡皮疙瘩开始出现

The minute that my left hand meets your waist.

当我的左手抚上你腰间

And then I watch your face,

然后我凝视着你的脸

Put my finger on your tongue

把我的手指放在你的舌头上

'cause you love the taste, yeah.

因为你爱这味道,是的

These hearts adore,

这些崇拜的心情

Every one the other beats hard is for.

让人心如擂鼓

Inside this place it's warm,

屋内因爱意变得如此温暖

Outside it starts to pour.

哪怕外面狂风暴雨

.

Coming down,

来了

One love, two mouths.

一份爱,唇齿相依

One love, one house.

这份爱,栖身于我们的房间

No shirt, no blouse.

没有衬衫,我们坦诚相见

Just us, you find out.

你会发现,只有我们

Nothing that we don't want to tell you about

我们没有什么隐瞒你的

No no no

没有没有

.

Cause it's too cold,

因为这太冷了

For you here,

对于你来说

And now so let me hold

现在让我抓住

Both your hands in,

你的双手

The holes of my sweater.

塞进我毛衣的口袋里

Cause it's too cold,

因为这太冷了

For you here,

对于你来说

And now so let me hold

现在让我抓住

Both your hands in,

你的双手

The holes of my sweater.

塞进我毛衣的口袋里


Cause it's too cold,

因为这太冷了

For you here,

对于你来说

And now so let me hold

现在让我抓住

Both your hands in,

你的双手

The holes of my sweater.

塞进我毛衣的口袋里

Cause it's too cold,

因为这太冷了

For you here,

对于你来说

And now so let me hold

现在让我抓住

Both your hands in,

你的双手

The holes of my sweater.

塞进我毛衣的口袋里

.

It's too cold, it's too cold

这太冷了,这太冷了

Hand her my sweater

把我的毛衣给她吧


 
   
评论
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到