eCloooud

 
Never Be Like You (feat. Kai) - Flume

What I would do
我能做些什么
To take away
才能消除
This fear of being loved
这被爱的恐惧
Allegiance to the pain
对痛苦的忠贞
Now I fucked up
现在我一团糟
And I'm missing you
我很想念你

Never be like you
但我永远变不成你的样子

I would give anything to change
我可以做任何事来改变
This fickle-minded heart
这颗不专一的
That loves fake shiny things
爱慕虚荣的心
Now I fucked up
我现在一团糟
And I'm missing you
我很想念你
Never be like you
但我永远变不成你的样子

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

Why do I make you wanna stay
我为什么想让你留下呢
Hate sleeping on my own
大概是我讨厌一个人睡觉
Missing the way you taste
想念你的味道吧
Now I'm fucked up
我现在一团糟
And I'm missing you
我很想念你
Never be like you
但我永远变不成你的样子

Stop looking at me
别再看着我
With those eyes
用这样的眼神
Like I could dissapear
好像我马上就要消失
And you wouldn't care why
然而你却丝毫不在乎
Now I'm f*cked up
我现在一团糟
And I'm missing you
我很想念你
Never be like you
但我永远变不成你的样子

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

I'm falling on my knees
我双膝落地
Forgive me
原谅我
I'm a fucking fool
我就是个十足的傻瓜
I'm begging darling please
亲爱的我在乞求
Absolve me of my sins, will you? ooh
请赦免我的罪行 你会的 对吗

I'm falling on my knees
我双膝落地
Forgive me
原谅我
I'm a fucking fool
我就是个十足的傻瓜
I'm begging darling please
亲爱的我在乞求
Absolve me of my sins, will you?
请赦免我的罪行 你会的 对吗

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我这一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

I'm only human can't you see
我只是一个普通人
I made, I made a mistake
我也会犯错误
Please just look me in my face
请看着我的脸
Tell me everything's okay
告诉我这一切都没有关系
Cause I got it ooh
因为我已经知道了
Never be like you
我永远变不成你的样子

Baby, baby please believe me
宝贝 请相信我
C'mon take it easy
来吧 放轻松
Please don't ever leave me ooh
请别离开我
Never be like you
虽然我永远变不成你的样子


 
   
评论
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到