eCloooud

 
Sleep Apnea - Beach Fossils

Pardon me

原谅我

I didn't realize what's in your eyes

我并未意识到你眼神的含义

My arms are open wide

我张开双臂

But I can't ever decide what I want to do

却不知道该做什么

I'm staring at the sky

我盯着天空

But I can't tell which way my thoughts are traveling

仍不知思维游走到何处

I try to listen to your words

我试着去听你的每一句话

But I can feel my head and it's unraveling

但是我能感受到我的大脑已经停止运转

Sometimes I no longer know

有时候我已感受不到

What it means to care about things you want to do

关心你想做的事情意味着什么

Everybody's living or they're dead

人们或生或死

And I'm still in my bed

我却仍躺在我的床上

And I don't have a clue

不知道我该去做什么

I won't lie and tell you it's alright

我不会骗你告诉你一切都好

I won't lie and tell you it's alright

我不会骗你告诉你一切都好


 
   
评论
热度(2)
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到