eCloooud

 
Lake And Ocean - The Coral Sea

You don't fight
你不抵抗
You don't sigh
你不哀叹
You don't listen back
你从不倾听
Even on the trail of love
即使在爱的轨道上
You're all done
你们戛然而止
We're not finished yet
我们方兴未艾

Seeing heights my heart bequeaths
眼见高地,我将我心遗赠后世
You don't see
你看不到
You don't need
你不需要
You don't matter now
现在你无关紧要
Even on the trail of love
即使在爱的轨道上
You don't fall
你不跌落
You don't recognize
你不曾意识到
All the things I did for you
我为你做的所有
Cause I am over - the things you did to me
因为我放下了——那些你曾对我做过的事
It's uneasy but it's true -
这并不容易,却真实无疑
Didn't I say?
难道我没有说过?
Didn't I treat you right you're breaking me down?
难道我对你不够好,在你使我心碎的时候?
Didn't you treat me right I'm breaking you down?
难道我对你不够好,我使你心碎?
All and all you're just a lake inside my ocean
所有的所有,你仅仅是我海洋中的一片湖泊
All and all you're just for me
所有的所有,你仅仅只是为我
All and all you're just a lake inside my ocean
所有的所有,你仅仅是我海洋中的一片湖泊
Anyway I see.
无论我看到什么
You don't fight
你不抵抗
You don't sigh
你不哀叹
You don't listen back
你从不倾听
Even on the trail of love
你从不倾听
You don't see
你看不到
You don't recognize
你不曾意识到
All the things I did for you
我为你做的所有
Cause I am over - the things you did to me
因为我放下了——那些你曾对我做过的事
It's uneasy but it's true -
这并不容易,却真实无疑
I Didn't say?
难道我没有说过?
I Didn't treat you right you're breaking me down?
难道我对你不够好,在你使我心碎的时候?


 
   
评论
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到