eCloooud

 
Behind Blue Eyes - Limp Bizkit

No one knows what it's like 没人知道那种感觉

To be the bad man 当我罪大恶极

To be the sad man 当我莫名悲伤

Behind blue eyes 躲避在忧郁的眼神背后

And no one knows what it's like 也没人知道那是什么感觉

to be hated 当我被憎恨

To be faded 当我已褪色

to telling only lies 说出唯一的谎言

But my dreams they aren't as empty 但我的梦并不空虚

As my conscious seems to be 就像我意识到的那样

I have hours, only lonely 在漫长的时间里,只有孤寂

My love is vengeance 我的爱像一场复仇

That's never free 它永远不会解脱

No one knows what its like 没人知道那种感觉

To feel these feelings 去察觉这些感触

Like i do, and i blame you! 像我做的那样,失去了你

No one bites back as hard 没人会对过去寻求报复

On their anger 当他们愤怒时

None of my pain woe 我的痛苦和悲哀

Can show through 都不会表现出来

But my dreams they aren't as empty 但我的梦并不空虚

As my conscious seems to be 就像我意识到的那样

I have hours, only lonely 在漫长的时间里,只有孤寂

My love is vengeance 我的爱像一场复仇

That's never free 它永远不会解脱

Discover l.i.m.p. say it

No one knows what its like 没人知道那种感觉

To be mistreated, to be defeated 被人误解,被人挫败

Behind blue eyes 在忧郁的眼睛背后

No one know how to say 没人知道该怎样说出口

That they're sorry and don't worry “对不起,不要担心”

I'm not telling lies 我没有在撒谎

But my dreams they aren't as empty 但我的梦并不空虚

As my conscious seems to be 就像我意识到的那样

I have hours, only lonely 在漫长的时间里,只有孤寂

My love is vengeance 我的爱像一场复仇

That's never free 它永远不会解脱

No one knows what its like 没人知道那种感觉

To be the bad man, to be the sad man 当我罪大恶极,当我莫名悲伤

Behind blue eyes. 躲避在忧郁的眼神背后


 
   
评论
热度(2)
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到