eCloooud

 
Rust Inside - 惘闻

In the valley, in the pretty star, I saw the shining light out of your smile. 
在山谷里, 在美丽的星空中, 我看到了从你的笑容散发出的光芒. 
Am I hurting you on your broken heart? 
我是否伤害了你已经破碎的心? 
Am I a mean trick man with twisted mind? 
我是否是一个心灵扭曲狡猾卑鄙的人? 

It’s a sappy song in word, 
这是一首多愁善感的歌, 
lacking all the trust. 
没有任何信任. 
Wearing all the skins, 
穿上所有防备, 
sparking in the smile. 
来自笑容的火花. 
Shadow in the ground, 
就像地面上的影子, 
people are born to blame. 
人们生来就被责怪. 
They are trying to find a way to the pale living place. 
他们试图在苍白的生活中找到自己的位置. 

In the valley, in the pretty star, I saw the shining light out of your smile. 
在山谷中, 在美丽的星空中, 我看到了从你的笑容散发出的光芒. 
It's a sappy song in word, 
这是一首多愁善感的歌, 
lacking all the trust. 
没有任何信任. 
Wearing all the fouls, 
污迹涂满全身, 
sparking in the sun. 
来自太阳的火花. 

Leaking on the ground, 
溢满大地, 
sailing on the boat. 
航行船中. 
Are you suffering all the pains? 
你还对身边的苦难感到痛苦吗? 
Are you tasting all the blames? 
你还会接受别人的指责吗? 
Wearing all the skins, 
穿上所有外壳, 
dropping all the faces. 
丢弃所有面具. 
Am I wasting all your time? 
我是否在浪费你的时间? 
Am I killing all your life? 
我是否在剥夺你的生活? 
   
To the end of all my road, to the sunrise all alone, 
在路的尽头, 在孤独的黎明. 
are you sinking to below? Are you dating me alone? 
你还会沉寂下去吗? 你还会独自见我吗? 
To the end of all my road, to the sunrise all alone, 
在路的尽头, 在孤独的黎明. 
are you sinking to below? Are you dating me alone? 
你还会沉寂下去吗? 你还会独自见我吗? 

Are you shaking from the words? 
你是否对这一切开始动摇? 
Are you shaking from the world? 
你是否对这世界产生疑惑? 
Are you changing me alone? 
你是否会为我而改变? 
Are you cheating me from now? 
你是否要开始欺骗我? 

Are you shaking from the words? 
你是否对这一切开始动摇? 
Are you shaking from the world? 
你是否对这世界产生疑惑? 
Are you changing me alone? 
你是否会为我而改变? 
Are you cheating me from now? 
你是否要开始欺骗我? 

Are you shaking from the words? 
你是否对这一切开始动摇? 
Are you shaking from the world? 
你是否对这世界产生疑惑? 
Are you changing me alone? 
你是否会为我而改变? 
Are you cheating me from now? 
你是否要开始欺骗我? 

Are you shaking from the words? 
你是否对这一切开始动摇? 
Are you shaking from the world? 
你是否对这世界产生疑惑? 
Are you changing me alone? 
你是否会为我而改变? 
Are you cheating me from now? 
你是否要开始欺骗我? 

In the valley, in the pretty star, I saw the shining light out of your smile.. 
在山谷中, 在美丽的星空中, 我看到了从你的笑容散发出的光芒..

 
   
评论
eCloud即emotion cloud
即我的云心情备份

Reboot
////

没音乐会死
INFP
对什么都懒
唯独听歌不偷懒
////
但是音乐都被封了所以也别找了
只有我自己看得到